Hyvää perjantaita kaikille! Tänään oli minun ilo ja kunnia esitellä ensimmäinen korttihaasteeni suuren suosion saaneessa Jehkottaren korttihaasteblogissa. Tehtävä oli mieluinen, mutta yllättävän haastava. Toisaalta, haasteitahan minä rakastan, joten mieluusti joskus tämän uudestaankin haluaisin tehdä!

Pidemmittä puheitta, tässä tämän viikon haaste:
1474412.jpg

Ja tässä minun korttini
1474413.jpg

Kortin materiaalit:
Korttipohja (itse tehty, puolet 12x12 paperista) ja haaraniitit Bazzill
Leimakuvat (apina, teksti ja tummanvihreä köynnös) Hero Arts Playful animals-setti
Kuviopaperi K&Company Roam 6x6 lehtiö
Kukat Prima
Luurankolehdet Papermania (ostettu Lontoosta)
Ympyräkehys leikattu pyöreillä ja piparireunaisilla Nestabilities stansseilla
Valokuvakulmat vaihdon ylimäämät, pisteet piirretty tussilla.


Jostain syystä tämä kortti oli hyvin vaikea kuvattava. Vaikka oli luonnonvaloa, niin värit eivät vastanneet ollenkaan todellisuutta. Heikoilla kuvankäsittelutaidoillani olen värejä nyt vähän muuttanut, jotta ne vastaisivat todellisuutta.

Rubber Stamp Tapestry leimasimista innostuneena haluan vielä kertoa, että olen käyttänyt niitä tuohon apinan liaanioksaan. Tummanvihreällä leimattu lehtioksa (usea leimaus, oksa on lyhyt) oli mukana Hero Artsin leimasinsetissä. Vaaleammalla vihreällä (VersaFine spanish moss) leimasin RST hentoa oksaa, ja oranssilla (Versa Color Papprika) RST kukkia. Tässä vielä lähikuva. (Olen siis aika innoissani näistä RST leimoista, vaikka tässä kortissa ne vasta ensimmäistä kertaa pääsivät korttiin asti)
1474437.jpg

Ja lopuksi vielä ISO KIITOS JEHKOTTARELLE, ELI TARULLE, IHANASTA HAASTEBLOGISTA!! Lisäksi oli upeaa huomata miten te muutkin askartelijat innostuitte leikkiin mukaan!! Yhdessä saadaan haasteita meille joka viikko vielä pitkän pitkän aikaa!