Yritän päivitystä, vaikka ainakaan Taavan blogissa en vielä kommentoimaan onnistunut. Pääsinpä edes lukemaan, eilen kun piti kiertää vaan blogspotin blogeja.

Kuulumisia ajattelin vaan kertoilla. Päivät kiitää mahdotonta vauhti ja askarteluja ei ole ehtinyt tekemään, ei sitten mitään. Tässä koneella olen kuitenkin jonkin verran istunut. Ostoksia on tullut tehtyä sekä koti- että ulkomailta. En edes uskalla miettiä mitä ne kaikki on maksanut, nyt yritän taas rajoittaa.

Koneella olen tietysti blogejakin kierrellyt vaikka aika laiskasti nykyään kommentoin. Viime viikko vierähti aika kivasti koneen ääressä myös valokuvaprojektin ääressä. Tilasin noin puolentoista vuoden ajalta valokuvia. Irtokuvia lähinnä askartelua varten, mutta niin paljon kuitenkin etten usko ikinä niistä kaikista askartelevani...lisäksi kokeilin tehdä valmiin pikku kirjasen viime vuoden kuvista, mielenkiinnolla odotan minkänäköinen se on livenä. Ruudulla näytti minun mielestäni hyvältä.

Kaikessa hiljaisuudessa olen lisännyt tuonne sivuun napin Intohimona skräppäys-tapahtumaan. Sinne olen siis menossa kahden viikon päästä. Odotan tapahtumaa tosi innolla!!! Tykkään skräppäyksestä, mutta jotenkin se aina jää korttiaskartelun jalkoihin. Ei muka ikinä ole aikaa. Ja mikä ihme siinä on, että yhden sivun tekeminen tuntuu mukamas isolta projektilta?? Eihän se oikeasti ole... Tapahtumalta toivon siis kovaa innostumista oikeasti tekemään skräppisivuja! Kaveriksi tapahtumaan houkuttelin Pipaiitan, ollaan siellä koko viikonloppu Hymy