Amazing sketch at the Sugar Bowl this week! I made my first christmas card this year. I managed to overlook the option part as I was so excited about the sketch... the only brown and cream I have on my card are on the stamp image and I don't know if that will qualify for the price. If I have time later on I might go for another card with the right colors.

1245479233_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Uudessa Sugar Bowl haasteessa on palkintona Gorjuss Girls setti 3! Kaikki siis osallistumaan...tosin kortissa pitää sitten käyttää haastemallin lisäksi ruskean ja kerman värejä, niin ja Sugar Nellie leimasinta tietysti myös. Minä innoissani taas rupesin tekemään ennen kuin luin koko värivaatimuksesta, no ei tietysti ollut ensimmäinen kerta... Ja oli muuten vuoden ensimmäinen joulukortti!

Ommelleimasimet ovat Eline's vintage setistä ja paperit Basic Greyn. Kiehkuralehtistanssi Quickutz.