Uusi Inspiroidu haaste on Nostalgia. Muutama minuutti mulla meni ennenkuin se kirkastui. Tästä en olekaan ennen skräpännyt, omista häistäni.

Valokuvat ei (ainakaan mun silmään) näytä vielä kauhean vanhoilta. Mun mielestä voi silti jo puhua nostalgiasta kun ajattelen omia häitäni, ensi viikolla niistä on kulunut kymmenen vuotta!

Tykkäsin lopputuloksesta kovasti. Taustapaperi on Sassafraslassin uusia. Siihen on lisätty kuvioteippiä (ekaa kertaa leiskaan asti - rullia olen kerännyt jo kiitettävästi), kukkasia, kakkupaperia, tekstiä ja kuviopaperia valokuvan alle sekä otsikon alle. Tekstitarra kuvan oikealla puolella on Basic Greyn arkista. Lehti/oksa on stanssattu Whiff of Joyn stanssilla.

Sydämet i-kirjaimien päällä stanssasin Sizzixin stanssilla softiksesta. Mustaa en tosin löytänyt, kokeilin punaisena. Hyppäsivät esiiin vähän liikaa joen maalasin mustiksi. Nyt tykkään.

Enkä käyttänyt edes yhtään nappia : D

Pakko on vielä mainita, että kukat mun mekossa eivät ole mustia vaan tummanpunaisia, kuva vääristää. Leppoisaa viikonlopun jatkoa!!!