Jehkotar haastoi synttäriarvonnassaan kertomaan ja askartelemaan itselle tärkeästä kuukaudesta. Laiskan osallistumisinnokkuuden takia Jehko helpotti peliä ja nyt arvontaan pääsee mukaan pelkällä kommentilla (kommentointi aikaa enää ke 31.8. klo 23.59 asti!), joten kipin kapin kommentoimaan.

Koska minä suunnittelin askarteluhaasteeseen osallistumista alusta asti niin osallistun nyt kuitenkin tällä skräppisivulla. Leiska on tehty tänään, koska viimetipassa hyvä tulee : D

Mun elämäni tärkein kuukausi on toukokuu. Nämä esikoisen yksivuotiskuvat (nämä ovat aidot koevedokset) on otettu toukokuussa 2004. Toukokuussa olen myös tavannut mieheni (1997), mennyt naimisiin (2001) ja saanut esikoiseni (2003). Toukokuu on muutenkin ihanaa aikaa, minä kun olen sellainen kevätihminen, luonto muuttuu vihreäksi ja polkupyörät saa kaivaa varastosta esiin (ellei tietysti ole jo kaivanut...). Koulut loppui lapsuudessa toukokuussa, ja kesäloma koitti, mikäs sen ihanempaa.

Jos haluatte kuulla hassun yksityiskohdan, niin voin kertoa että meidän lapset ovat "vallanneet" nuo meidän vanhempien merkkipäivät toukokuussa. Esikoinen syntyi samana päivänä kun me oltiin tavattu kuusi vuotta aiemmin, keskimmäinen taas viettää nimipäiväänsä meidän hääpäivänä. Toisaalta näin nuo päivämäärät myös muistaa paremmin : )

Taas Timpan rosette, tällä kertaa sydänkeskustalla (Sizzix). Taustapaperi on Echo Parkin, punainen Basic Greyn ja mustavalkoinen DCWV. Iso piparireunastanssi on Sizzixin. Ja arvatkaa vaan kannattaako askartelutarvikkeita lainailla sukulaisille??? No, ainakin mä olisin just tarvinut tätä stanssia tänään, mutta sehän on lainassa äidillä. Olin leikannut varastoon muutamia strippejä sillä ja raaskin siten lainata... mutta eihän mulla ollut yhtään punaisesta paperista. Onneksi omistan edelleen ihan vanhanajan lyijykynän ja sakset! Punainen reunus on siis ihan käsin leikattu.

Koristeilla en halunnut rikkoa sivun tyyliä ja tunnelmaa. Ajattelin laittaa neidin nimen vielä kuvien yläpuolelle (melko pienellä fontilla), mutta teen sen myöhemmin kun olisin kuitenkin joutunut sen vaan sensuroimaan.

Lämmintä kesän viimeistä viikkoa tasapuolisesti jokaiselle!