Tässäpä teille leiska, jonka tein aiemmin viikolla.

Tämä sivu oli mielessä heti kun nuo passikuvat oli otettu. En kuitenkaan voinut tehdä tätä, ennenkuin neiti oli palannut viikon etelänlomaltaan. Neljävuotias oli siis lomailemassa mumminsa ja kahden serkkunsa kanssa. Mummi tulee kotiin vasta ensi viikolla, neiti lensi kotiin 16- ja 19- vuotiaiden serkkujensa seurassa. Kyllä se lapsen lentäminen vähän äitiä pisti jännittämään... mä olen kuitenkin realisti, ja yritin vaan ajatella miten monta tuhatta lentoa päivittäin lennetään... Hyvin siis pääsivät perille!

Rekvisiittana on kuitit passikuvista, passin maksusta ja paluulennon paikkalippu. Laitoin ihan alkuperäiset kuitit, haalistukoon pois jos haluaa, onhan tämä kuvattuna!

Tämä on viides perättäinen skräppisivu, johon olen leimannut! Ihanaa, että olen oppinut yhdistämään nämä minulle rakkaat asiat! Leimasimia löytyy sellainen varasto, että niille pitäisikin saada enemmän käyttöä : D Puoliympyräkoristeet leikkasin Jyväskylän askartelutapaamisessa esittelemistäni suikaleista, jotka olin värjännyt distress inkien ja Goosebumps aineen avulla. Ensi kerralla lupasinkin näyttää miten olin ne tehnyt. Tapaamisen päivämäärä ei ole vielä varmistunut, mutta pysykää kuulolla sen suhteen. Nuolen leikkasin suikaleesta kanssa.

Taustapaperi on Echo Parkin ja kirjaintarrat molemmat sassafrasin. Lentokone tagi oli jostakin valmiista kuvioarkista. Leimasimina käytin oikeassa yläkulmassa "maailmankartta" leimasinta, jonka on ilmeisesti yhteistyössä valmistaneet Unity stamp ja Authentique. Lisäksi reunoilla on leimattu Priman Alla-Prima data  leimasimella. Musteena molemmissa Versafinen Habanero.

Millään en viime viikolla keksinyt hyvää virhettä, josta skräpätä, mutta tällä viikolla täytynee ottaa kiiltokuvat esille!