En ole ehtinyt blogia päivittää, mutta eipä myöskään ole paljon mitä päivittää. Lauantaina tein tämän vauvakortin Magnoliavaihtarista.

1005151.jpg

Terveisiä Ähtäristä, siellä olimme syyslomaa viettämässä. Äitini oli vuokrannut mökin missä hänen lisäkseen lomaili siskoni lapset (15 & 12), veljeni esikoinen (3) sekä minä tyttöjen kanssa, joten säpinää riitti. Minä tulin pari yötä muita aiemmin kotiin kun meidän vauvan 4 kk lääkäri oli buukattu loppuviikolle.

Siskon lapset halusivat kyläkauppaan joten Tuurissa käytiin ajelemassa yhtenä päivänä, sieltä ei mitään askarteluaiheista tarttunut mukaan. Angelassa tietysti käytiin ostoksilla, minä löysin sieltä ääriviivatarroja, oransseja korttipohjia, kimaltavaa nyöriä sekä muutamaa nauhaa. Paras ostos kuitenkin taisi olla tuossa vauvakortissa näkyvät soikiot (kuvassa vaalean violetti). Niitä myytiin isoissa nipuissa joka maksoi vain 50 senttiä, olivat ilmeisesti jostakin ylijäämiä. Kotona sitten innostuin kokeilemaan soikion kiinnittämistä toiselle paperille ja paperin leikkaamista soikion muotoisesti kuviosaksilla (kuten kuvassa). Tuo olikin yllättävän helppoa kun varovasti leikkasi, ja lopputuloksia sai tosi erilaisia vaihtelemalla värejä sekä saksia. Nyt ainakin tiedän ettei minun tarvitse tilata niitä scallop reunaisia ympyrä ja soikiostansseja. Kerrankin säästän jossakin!

Eilen pidettiin meillä askartelutapaaminen ja hauskaa oli taas kerran. Viisi meitä yhteensä oli, jos lapsia ei lasketa. Olin jättänyt kameran tarkoituksella esiin, mutta silti onnistuin unohtamaan kuvauksen kokonaan! Sitä tavallista: leimailtiin, stanssailtiin, juteltiin...itse en saanut taas aikaiseksi muuta kun sitä leimailua, niin ja leikkailinhan dinosauruksia lasten kortteihin : )
KIITOS OSALLISTUJILLE!

Vielä niille ketkä ovat kyselleet leimavaihdoista! Olen huomioinut pyynnöt, otan yhteyttä jos/kun tuntuu että on aikaa vaihtoa toteuttaa. Tässä on taas muutama vaihto kesken...