Kylläpä se aika vierii nopeaan. Tuntuu, että vasta oltiin Raumalla tapaamisessa(syyskuussa 09). Mutta kuitenkin ihan kohta on jo helmikuu ja alle kaksi viikkoa niin on jo Leimailutaivas!!! IHANAA.

Leimailutaivas on Vantaalla 6.2.10 ja tapahtuman blogi löytyy täältä.

Itse olen tehnyt jo useamman ennakkotilauksen Leimailutaivaaseen. Nyt toivottavasti en enää uusia tee, vaan paikan päällä sitten tiirailen tarjontaa. Edullisia suomenkielisiä tekstileimasimia tulee myyntiin messuille, niitä voi myös ennakkovarata. Itse varasin kaksi uutta settiä ja yhden viimevuotisen setin. Viimevuotiset sitten vain jäi tilaamatta kun en silloin Leimailutaivaaseen päässyt.

Omat askartelut ovat olleet aika vähissä viimeviikkoina. Kortti-inspiraatio on mulla tällä hetkellä täysin hukassa. Muutamaa korttia tosin olen jo mielessäni suunnitellut. Ja on selvinnyt, että kaksi hääkorttia saan tänä keväänä tehdä. Mikäs sen mukavampaa.

Skräppäystä haluaisin kovasti tehdä, jos vaan aika periksi antaisi. Meidän perheessä on nyt toinen flunssa-aalto menossa joulun jälkeen. Itsekin olen niistänyt lauantaista asti, nyt on jo olo pirteämpi, mutta yskä röhisee vielä aika syvällä : (

Kovasti odotan että talolla maalailu pääsisi kunnolla vauhtiin. Uskon, että vielä tällä viikolla väriä jo seinästä löytyisi. Voi olla että joudun teille jonkun kuvan siinä vaiheessa laittamaan : D

Tässä muuten kuva mun tämän vuoden ensimmäisestä skräppisivusta. Tämä on siis tehty jo ennen edellisen postauksen leiskaa, mutta ei vaan ollut innostusta postata. Tosi yksinkertainen, kaunis paperi, tarrakirjaimia (yläreunassa) ja sydäntarraboordia. Tekstiä mietin, että mitä laittaisin... valokuvan oikeassa reunassa lukee "enemmän kuin tuhat sanaa". Esikoinen on todella vauvarakas, ja se kyllä puskee läpi tästä kuvasta, ainakin minulle, kun olin paikan päällä. Kuva on viime keväältä ja se on teetetty seepian sävyisenä.