Olen istunut viimeisen viikon sisään liikaa tietokoneella, sillä olen tehnyt kolme tilausta. Muutama tilaus noista on sellaisia että niitä saa hetken odotella, yksi varmaan tulee tällä viikolla.

Äiti kävi viime viikolla Tukholmassa. Minä tietysti laitoin pitkän Magnolian toivelistan mukaan. Skapa hobby oli äitille jo ennestään tuttu ja olisi sinne siis joka tapauksessa mennyt kun itsekin askartelee. Ilmeisesti Maiju, Taava ja kumppanit olivat ostaneet hyllyt tyhjiksi! No ei vaan : ), olivat kuulemma puhuneet joistakin messuista missä melkein kaikki Magnoliat myivät...eivätkä, yllätys yllätys, olleet vielä saaneet uutta tavaraa. Joulupapereita olin kanssa pyytänyt, mutta sinisiä lumihiutalepapereita ei kuulemma näkynyt.

Tässä nämä äitin tuomiset. Tuo leimasin on muuten Iris folding leimasin, olivat kuulemma tehneet siitä kivoja malleja (kuva yhdestä mallista onkin heidän aloitussivullaan). Nuo pienet leimasimet ovat kanttarelli ja "silhuetti"aita.

1086944.jpg

Tässä myös uutta tavaraa mitä en ole itse ostanut. Olin lukion jälkeen Usassa au pairina ja pidämme edelleen yhteyttä perheeseeni. Heidän joulupakettinsa tuli jo, ja koska lahjoja ei oltu paketoitu, päätyi ne heti käyttöön. Jaettiin esikoisen kanssa - hänelle yksi ja minulle kaksi pakkausta.

1086943.jpg