Tällä viikolla Inspiroidu haasteessa on aiheena "ennätys". Mulla ei välähtänyt mitään mieleen tuosta, joten jatkoin rakennusteemalla. Talon rakentamisesta on ollut aikomus tehdä ihan oma albumi, mutta tuo edellinen leiska oli siihen vasta toinen sivu, tässä siis kolmas. Kuvia on kyllä teetettynä sitä varten VINO pino : D

Sivu on 12"x12", kuva 13x18 cm. Tää on ihan mun lempparikuva rakennusajalta (no, on niitä tietysti muitakin). Kuva on otettu samana päivänä kun tuo edellinen, kirpeänä pakkasaamuna , taisi olla lokakuuta 09. Mun mieleen jäi tuo vastaavan mestarin lausahdus tuolta päivältä, "hyvä siitä tulee". Kuten jo aiemmin olen kertonut, me ei tiedetty rakentamisesta etukäteen mitään joten kyseltiin paljon ja epäiltiin. Vastaava oli onneksi kokenut, ja meitä rauhoitteli, ja hyvä niin. Kun vaikeuksia tuli eteen, oli pakko vaan uskoa, että hyvä siitä tulee... ja niin kaikki asiat ratkesivat aikanaan, jotkut helposti ja toiset kovan työn seurauksena.

Valokuvan alla menee edellisen leiskan "merkkistrippi", miskiköhän sitä voisi sanoa?? Sivun ylä- ja alareunaan olen töpötellyt suoraan distress stain pullosta (walnut stain). Kuvan vasemmalle puolelle leimasin Studio 490 taloleimasimen, kuvan oikealla puolella tekstissä lukee "dreams create the future", en muista kenen leimasin se on. Tekstin alle halusin TAAS jotain, tällä kertaa se oli maalia. Kirjaimet taitaa kaikki olla Basic Greyn. Taustapaperi on Kaiser Craftin. Eipä tässä muuta, ihan simppeli nopea sivu. Tällaisia ne pitää ollakin jos meinaa sen albumin valmiiksi joskus saada, hah!