En tiedä mihin aika nykyään menee. Tuntuu että korttien valmistuminen on ihan kiven alla. No, niin kuin jo sanoin, kuvia olen kyllä väritelly ihan ahkeraan. Se väritys kun on sellanen lyhytaikainen prosessi. Kortin tekeminen taas vaatii jo monenlaista tarviketta, ja tarvikkeet minulla on ripoteltu sinne tänne ympäri olohuonetta. Eli aikaa kuluu aina tarvikkeiden esille ottoon ja pois siivoamiseen.

Se höpötyksistä, tässä uudet kortit, joissa olen päässyt käyttämään myös uusia tarvikkeita. Tässä ensimmäisessä on justjohannan pöllöt sekä lintu ja Quickutzin uusia kiekuroita. Paperit on BG Mellow lehtiöstä, kirjaimet vaihtareita. Ruohot ja kukat ovat ihan omasta kynästä (harvinaista kyllä).
1224124.jpg

Tässä toisessa kortissa olen käyttänyt perhosleimasinta joka kuuluu suosikkeihini. Kortin yläreunan olen leimannut kiekuraleimasimella, alaosan kuviopaperi on BG Stella Ruby lehtiöstä. Perhosen alla olevassa leimassa lukee happiness, se näkyy vähän heikosti. Tämä kortti oli lähes valmiina ainakin viikon, eilen vihdoin puristin sen loppuun asti.
1224127.jpg