Kaksi jouluista tagia pikapostauksena. Tämä ensimmäinen P*skarteluhaasteeseen. Leimasin tämän kuvan ja väritin jo Jyväskylän askartelutapaamisessa puolitoista viikkoa sitten. Kiitos paljon kaikille osallistujille, mulla ainakin oli taas ihana päivä!!! Noh, mulla on huono tapa jättää projekteja roikkumaan kiinnostavampien tieltä joten nyt otin härkää kiinni sarvista ja tein tämän valmiiksi että sain mukaan haasteeseen.

Leimakuva on C.C.Designs. Väritys puuväreillä. Alhaalla kaksi höyhentä ja päällä helmiäistä helminauhaa. Reunoilla Aleenes glitter snow:ta

Tämä toinen tagi on tehty jo hetki sitten. Mulla on ihana uusi oksa-käpy leimasinsetti (inkadinkado cling), jonka tässä korkkasin.

En muista enää millä tavalla, mutta jotenkin mun mielestä leimaus meni pieleen tässä tagissa. Mietin, että kun on kerran jo pilalla, jatkan samalla overiksi. Sitten sain kuningasidean laittaa gessoa koko tagin päälle, ja se toimi. Onneksi ensin kokeilin suttupaperille koska gesso itsessään oli liian valkoista, olisi siis peittänyt liikaa. Laimensin vähän vedellä ja lopputulos miellytti! Inspiraation gesson käyttöön sain kaiketi tästä postauksesta jonka olin aiemmin nähnyt.

Tekstin leimasin gesson päälle Tiimarin tekstileimasimella. Ensin liian vaalealla, sitten tummalla perään varjovaikutelmaksi. Reunoille vähän mustetta, nauhat ja valmista tuli