1239881213_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tällä viikolla kotiutui nämä uudet Nestabilities stanssit. Samassa sain edulliset Whoa Nelly (Boss Kut) aakkoset sekä uusia isompia Dew dropseja. Nuo aakkosstanssit oli jotenkin ihmeellisesti pudonnut pois mun aiemmasta tilauksesta, ja kun tiedustelin asiaa Cut at homesta he pahoittelivat mutta eivät voineet auttaa koska se tarjouserä oli jo myyty loppuun. Muutaman päivän päästä laittoivat postia että joku oli palauttanut juuri tuon aakkossetin, joten myivät sen minulle vielä alennushinnalla. Olin tosi iloinen, ja koska joutuivat postikulut veloittamaan (koska ei ehtinyt edellisten tavaroiden mukaan) niin otin sitten nuo uudet stanssit kun olivat juuri tulleet ja niihin sain vielä toiseen sen -40 %.

Samalla viikolla kun vauva syntyi, sain postia briteistä. Tilaamani leivontajutut saapuivat... Muffiniteline!! Ha, sitä on jo ehditty pari kertaa testaamaan ja ihan hauska on. Mies sitä päivittelee... on esim kiinnittänyt huomiota siihen että vaikka on ihan kivan näköinen niin kuinka nopeasti se pöydässä tyhjenee : )

Onneksi muffinit on helppo tehdä. Tai minä ainakin suosin niitä helppoja reseptejä. Meidän esikoinen keksi kivan reseptin mihin laitettiin mansikka Domino keksejä. Tai minä siis sovelsin reseptin, mutta idea oli täysin hänen. Herkullisia.

1239772945_img-d41d8cd98f00b204e9800998e