Moi!

Eilen illalla sain mun askartelunurkkaan uudet hyllyt kuvioleikkureita varten. Vihdoinkin kaikki siis valmiina askarteluja varten... muutamaa purkamatonta laatikkoa ei enää lasketa! Otin muutaman valokuvankin mun nurkkauksesta, mutta postaan ne sitten kerralla kun ehdin hetken höpöttää, nyt on keskimmäinen neiti saanut päähänsä että Ti Ti nalle pitää saada ruutuun, ja meillä sen voi saada vaan tietokoneruutuun.

Ihana inspis siis heti kun P'skarteluhaasteessa ilmestyi väribingo. Valitsin rivin TURKOOSI-PINKKI-MUSTA. Ajattelin että tämä olisi varmaan tosi suosittu väriyhdistelmä, mutta ilmeisesti vain mun ajatusmaailmassa : ) Ainakaan nopealla vilkaisulla en vielä löytänyt yhtään muuta korttia tällä yhdistelmällä.

Tällainen yleiskortti, voi olla että matkaa minun mummolle, jolla ensi viikolla on syntymäpäivät. Olisin laittanut tuohon mustalla leimatun pyöryläboordin kohdalle mustaa ricrac nauhaa... mutta en omistanut sellaista!!! Kaivoin sitten esiin tämän vanhan Hero Artsin leimasimen, ihan kiva sekin. Ekaa kerta käytössä Magnolian pitsiboordistanssi. Tää on varmaan mun uusi lemppariboordi. Perhonen on Martha Stewartin kuvioleikkuri, tekstiä en enää muista kenen on.