Ihana resepti P'skarteluhaasteessa: 3 kukkaa, 2 niittiä, yksi sydän

Tämä kortti menee mun miehelle ystävänpäivänä (sydämen keskellä miehen nimi). Lahjaksi ostin tyynyliinan, missä on sydämenkuvia.

Kortissa on käytetty uusia leluja. Distress musteen täyttöpulloja mulla ei ole ennen ollut, nyt on kaksi. Kortin sininen on Broken chinaa suihkutettuna veden kera (minimisterillä). Punainen väri on Smooch spritz cherry ice. Sitä tilasin yhden pullon kokeeksi. Näitähän on paljon erilaisia suihkeita käytetty, ja itsekin päätin kokeille sen jälkeen kun Heidi Swapp näytti Glimmer mist suihkeilla upeita taustoja skräppikirjaseen. Kaikenlainen kimallus ei ole aina mun mieleen, joten luulen, että nuo distress musteet käy mulle hyvin, ja niihin voi toki halutessaan sekoittaa Perfect Pearls jauhetta, niin kuin monet ovat jo tehneetkin. Ihanan vahva on kyllä tuo Smooch spritzin väri, se on, sanoisin... ei varsin kimalteleva vaan metallinhohtoinen.

Tämä oli muuten mun ensimmäinen kortti tänä vuonna!!!!! Inspiraatio on vieläkin ihan hukassa. Tätä korttia oli silti kiva tehdä uusien lelujen takia, ja sen takia, että miehet (ei ainakaan minun mies) ei ole kovin vaativia näiden korttien suhteen : ) Mikä vaan kelpaa.... Kahteen korttiin olen jo viikon yrittänyt saada väritettyä leimakuvat...mutta ei.

Tähän samaan postaukseen vielä tagi, jonka tein samalla kun suihkuttelemassa olin. H&M lasten paidasta on tuo lappu, ja siihen vaan suihkuttelin sinistä ja vihreää distress mustetta. Kun vähän oli kuivahtanut, lisäsin eri värejä reunoille mustetyynyistä. Ja sitten vaan leimaukset. Ihan kiva tuli, en tosin tiedä missä ja miten osaisin sitä käyttää : )