Mun pitäisi varmaan olla siivoamassa keittiöön kasautuneita tiskejä, mutta miten vaan jalat viekään tänne koneelle : )

Tämä on mun eka ikinä osallistuminen Magnolia haasteeseen! Uskomatonta, mutta totta. Joka viikko käyn haasteen kurkkaamassa, mutta aina se on jäänyt. Nyt nämä uudet klubipaketin leimasimet on taas innostanut Magnoliakortteihin : )

Tämän viikon haasteena on tehdä tasku- tai tagikortti. Mun kortti on kooltaan C6 ja nyt seuraa kortin monet kuvat.

Sisäsivu (alareunaan jätetty paikka tervehdykselle)

Itse tagi on minun mielestä kortin onnistunein osa. Väritin sekä leimakuvan että taustan vesiväreillä.

Taustan maalaukseen olen saanut inspiraatiota Aijalta, mutta vielä on monet harjoitukset edessäpäin : )

Jotenkin tuntui että kortin ja tagin värimaailmasta tuli vähän sekava. Olisi varmaan pitänyt ottaa valkoinen korttipohja tai jotakin... mutta tagin värit oli ehdottomasti mun mieleen.

Enkelileimasin on siis Magnolian ja tekstileimasin Taitopuoti Paperinauhasta. Sisäsivun boordileikkuri X-cut. Kannen kiekuraleimasin Tim Holtz, kukka itse tehty (Crealies stanssi) ja lehdet X-cut leikkurilla. Nuottitaustaleimasin edesmenneen Cornish Heritage Farmsin.

Me päästiin kuin päästiinkin viikonloppuna reissuun. Sillä aikaa kun te muut messuilitte Tampereella me sukuloitiin Kouvolassa. Pitkästä aikaa oltiin reissussa joten ihanan virkistävää oli. Lapsetkin olivat tosi reippaita matkaajia. Minä olin kuitenkin viikonlopun jälkeen tooosi väsynyt, jotenkin vieras sänky ja tyyny ei ole se mun juttu. Nyt varmaan on suurimmat väsymykset nukuttu pois. Hyvä niin, 15.12. kun tulee niin äkkiä!