Nyt paistatellaan taas auringossa. Mikäs siinä, kunhan ei kovin pitkään kestä. Mulle sopi hyvin juhlia juhannusta vesisateen siivittämänä. Ei sentään paleltu, lapsille vaan kumpparit jalkaan ja hyvin viihtyivät mökillä kun saivat serkkujen kanssa touhuta. Miehen kolmen viikon loma hujahti ihan silmissä. Tänä vuonna ehti jossain välissä jopa tuntua ihan lomalta, mies ei ihan joka päivä siis touhunnut talon kimpussa. Askarteluja en silti lomalla ehtinyt tehdä. Taisi venyä lasten kesäaikataulut vähän liikaa illasta... kuka sitä kymmenen jälkeen jaksaisi askarteluja aloitella?? Tietokone se vasta on saanut rauhassa ollakin, päivistysinpiraatio lähellä nollaa... palailee aikanaan. Jostain syystä kyllä kun koneelle istun, tunnun aina löytävän jotain kivaa ostettavaa tai jonkun ohitsepääsemättömän alennusmyynnin. Eli niitä inspiraatiotarvikkeita kyllä löytyy!

Se niistä kesäkuulumisista! Ei tämä ihan jaarittelupostaukseksi ollut tarkoitettu. Toukokuussa Mira piti Jyväskylässä Papruilutapahtuman. Tottakai olin innolla mukana! Askartelin paikanpäällä ja shoppailinkin toki. Ihana päivä, mitä muuta se olisikaan voinut olla : D Mä en ole ikinä kauhean tuottavainen askartelija tapaamisissa, hyvin pitkälle kuitenkin työstin tätä leiskaa Papruilutapahtumassa.

Itse asiassa loppuun tämän leiskan tein vasta tällä viikolla. Jätin sen aiemmin odottamaan noita pilviä, se stanssi kun oli vielä postissa, ja sit se saikin odottaa vähän pidempään, kun ei ollut aikaa istahtaa tekemään. Noi pilvet, ---- , mä oon täysin hurahtanut pilviin!!! Pilvistanssit oli saatava kuin näin tän Elinarskun postauksen. Mun pilvistanssit on C.C. Cutters merkkiset (tilasin samalla ilmapallot ja perhoset, postikulut oli edulliset).

Tän valokuvan valitsin ihan fiilispohjalta kun rupesin tekemään, tähän ei liity mitään tarinaa, vaikka itsessään kuvastaakin viime kesää aika hyvin. Sew Easy laite oli ensi kertaa mulla käytössä tässä leiskassa. Tykkäsin kovasti kunnes ompelin kuvan päälle... neula suurensi reikää aika lailla. Ensi kerralla ajattelin kokeilla pienempää neulaa. Seuraavalla kerralla päädyinkin valeompeleisiin. Tässä vielä lähikuva.

Vasempaan alakulmaan liimasin palan boordileikkurilla leikattua valkoista "pitsiä". Ylläri pylläri, en sitten tykännytkään, oli liian valkoinen. Onneksi mun työpöytä nykyään notkuu maaleista... tuunasin pikkasen ja jo kelpasi!

Nauttikaa helteistä, ketkä osaatte! Mulle sopisi paremmin sellainen +22 ja puolipilvinen. Mutta en valita. Lapset nauttii! No, kunnes on aika mennä nukkkumaan ja ei voi, kun on liian kuuma...