P*skarteluhaasteessa #63 oli haasteena tehdä jotakin muuta kuin kortti. Ensin ajattelin että jee, kerrankin käy skräppisivu. Sitten se tuntui jotenkin helpolta ja päätin haastaa itseni tekemään skräppitaulun. Olin valinnut ainakin kuukausi sitten tämän valokuvan, taustapaperin ja värjännyt mustesuihkulla tuon kakkupaperin. Olin tekemässä tästä ihan normi leiskaa omaan albumiin. Viikko sitten ehkä tajusin, että tästähän tulisi hyvä lahja minun mummolle, jolle on aika mahdotonta mitään lahjaa ikinä keksiä. Nyt oli täydellinen mahdollisuus osallistua haasteeseen ja saada tehtyä tämän vuoden ensimmäinen joululahja!

Tein taulun maalauspohjan päälle. Taulu on A4 kokoinen. Sivureunat maalasin Do Crafts akryylimaalilla. Maali oli ekaa kertaa käytössä ja tykkäsin siitä. Muuten leikkasin skräppipaperin ensin muotoonsa, kokosin kuvan ja koristeet siihen, sitten kiinnitin kaksipuoleisella teipillä paperin tauluuun. Nyt voin sitten jouluun asti jännittää pysyykö paperi teipillä kiinni : )

Skräppitauluja olen vastaavasti tehnyt maalauspohjalle aiemminkin kaksi kappaletta. Ne on kuvattu kyllä mutta jostain syystä niiden julkaisu on jäänyt, ehkä joku päivä yllätän teidät ja julkaisen kuvat... Tässä nyt tekemäni taulu, kuvassa näkyy mun äiti, keskellä on äidin äiti ja vasemmalla äidin sisko.

Saa kommentoida, saako tästä vuosiluvusta selvää???  Ei ihan maailman onnistunein, mutta olin jo päättänyt että näitä aakkosia käytän, ennen kuin tajusin että arkissa ei ollut numeroita. Vuosiluvun pitäisi olla siis 2007.

Kuviopaperi on Webster's page. Sydänboordileikkuri ja perhosleikkurit Martha Stewart. Kirjaintarrat Cosmo Cricket. Kukat muutaman valmistajan, joukossa myös daisyleikkurilla leikattuja. Kukkien sekaan olisin halunnut luonnonvalkoista helminauhaa mitä minulla on - jossain. Koska sitä ei löytynyt päädyin tuohon rautalankahässäkkään mitä olen Kodin Terrasta ostanut.

Kiitos käynnistä, nähdään taas!