Tervetuloa minun askartelunurkkaukseen! Meidän taloon muutettiin siis huhtikussa 2010. Elokuussa vielä purin viimeisiä askartelutavaroita laatikoista, lasten kanssa kun sitä hommaa ei voi tehdä. Nyt tuntuu että tavarat on ihan kivasti paikoillaan, mutta varmasti tulen niiden paikkoja vielä vaihtelemaankin tarpeen mukaan.

Minulla on käytössäni nurkkaus makuuhuoneessa. Siinä on pöytä, jossa on vetolaatikosto ja päätyhyllykkö. Lisäksi tarvikkeille on kaksi isoa "vaatekaappia" jotka ovat liukuoven takana. Aika tiukkaa tekee että saan tavarat näihin paikkoihin mahtumaan. Sängyn vieressä on vielä lipasto mistä otin muutaman laatikon askartelutavaroille ja äidin asunnosta pelastin vanhan levysoittimen telineen/alustan pieneksi apupöydäksi. Levysoitintelineen alaosaan menee pystyyn 12x12 paperit, sen päälle sijoitin uuden Taavalta ostamani A4 kokoisen lokerikon (lokerikkoa ei vielä ole tässä kuvassa).

Ja kuten kuvasta näkee, sänky on heti tuossa vieressä, mutta hyvin siinä mahtuu pöydän ääressä istumaan! Pöytä on minun makuun vähän ruman värinen, mutta olkoon, ajattelin, kun aikaa tuunauksellekaan ei ole ollut. Nuo hyllyt pöydän päälle hankki ja kiinnitti appiukko viime kuussa, ne ovat ihanat. Koon ja värin olin itse toivonut.

Seuraava kuva on muutaman viikon vanha ja vähän olen tuon jälkeen vielä järjestellyt, mutta tässä siis osa tarvikkeista. Kun jostakin on pakko tinkiä näiden askartelutavaroiden takia, niin meidän makuuhuoneessa on vaatteidensäilytystilaa enemmän minun miehellä kuin minulla. Toisinsanoen siis askartelutavarat ovat rakkaampia kuin vaatteet!

Askartelupöytä on minun mieheni lapsuuden koulupöytä. Päätyhyllykössä hyllyt kiinnitetään rautojen avulla, joiden kiinnitystä varten hyllyn pääty on täynnä reikiä. Kätevää. Vanhan asunnon kylpyhuoneen shampooteline jäi täällä ilman käyttöä, joten kiinnitin sen s-koukuilla hyllyn päätyyn ja sain kätevän pikkuhyllykön.

S-koukulla kiinnitin myös vanhan cd-levyjen säilytyskansion (musta) hyllyn päätyyn, kansio pitää sisällään kaikki minun Nestabilities stanssini. Uusin piparisydänsetti tuossa roikkuu tosin vielä paketissa. Ja kotimatkalla vielä on se ihan uusin labels 16.

Tällaisessa ympäristössä minä siis askartelen. Olen tykännyt. Makuuhuoneen ovea joudun pitämään päivisin kiinni, ettei lapset eksy tutkimaan paikkoja!

Parin viime viikon aikana olen puuhastellut pieniä taustahommia. EZ mountista olen leikellyt leimasimia irti, osa olikin odottanut vuoroaan ainakin puoli vuotta. Eihän siinä muuta, mutta kun eihän niillä voi leimata jos leimasimet on kiinni levyssä... neljä levyä taisin ainakin leikellä. Pikkualbumi on tekeillä Inspiksen kahden kuukauden kisaan. Toivottavasti saan sen valmiiksi eräpäivään mennessä : ) Eilen valmistui yksi skräppisivu joka on viikkoja pyörinyt pöydällä. Lisään siihen vielä koristeen tai pari ennen kuin kuvaan. Sen lisäksi joulukortti-ideoita rupeaa pukkaamaan... johan tässä onkin aika ruveta hommiin niiden suhteen. Oletteko muuten huomanneet että tänä vuonna Magnolian klubipaketissa on joululeimasimia jo syksypaketissa! Ehdottomasti parannus aikaisempaan aikatauluun. Että sellaista. Omissa tavoitteissa on nyt istua vähemmän koneella ja askarrella enemmän. Joo, saa nähdä miten käy. Glitterpotin sivuille en ainakaan enää saa eksyä, tulee niin kalliiksi...

Askarteluinspiraatiota teille kaikille!